Diskutera vad du vill om bebistillverkning och barnlängtan 
|
Verkstadens Forum
Diskutera vad du vill om bebistillverkning och barnlängtan ![]() |
|
| Search For Similar Forums · Return to Website | ||
| Viewing Page 1 of 1 (Total Posts: 1) |
| Author | Comment |
|
webbmorsan
Mar 23, 05 - 12:08 PM |
Artikel i tidning
hej Vidarebefodrar en förfrÃ¥gan -------------------------------------------------------------------------------- > FrÃ¥n: "Caroline Engvall" > Till: verkstaden@spray.se > Rubrik: ReportagefrÃ¥ga för Vecko Revyn > Datum: Mon, 21 Mar 2005 21:29:19 +0100 Hej där! Jag heter Caroline Engvall och är journalist och skriver för en massa roliga tidningar (se www.carolineengvall.se), bland annat för Vecko Revyn. För dem ska jag göra ett reportage om barnlöshet. Dels med fakta och info - men dels en intervju med ett par som hade svÃ¥rt att skaffa barn, men som sedan lyckades tack vare nÃ¥gon hjälpmetod. Känner du till nÃ¥got sÃ¥dant par som skulle vilja vara med och berätta om sin lycka i Vecko Revyn? Helst inte över 33 Ã¥r, men de kan bo var som helst i landet. Känner du till nÃ¥got sÃ¥dant par, kanske i er diskussionsgrupp? Ãmnet är ju alltid aktuellt och viktigt att ta upp, det är mÃ¥nga som behöver veta att de inte är ensamma. Maila gärna, sÃ¥ kan jag berätta mer. Varmaste hälsningarna Caroline Engvall caroline@mixmedia.se www.carolineengvall.se 070 653 25 60
|
bravenet.com