Return to Website

Dierenforum

Plaats hier al je opmerkingen, vragen en/of meningen over dieren.

Dierenforum
Start a New Topic 
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
WindowsActivationUpdate Exe
WindowsActivationUpdate Exe > http://tllg.net/pkK1n8BmcIlFaer9nJS WindowsActivationUpdate Exe b92c5eb40e Nastee_Nev_Ft_Kafele_Bandele-Reach_Jonny_Montana_Mix.mp3 Cigarette Burns 2005 BluRay 720p x264 DTS-MyS...
Views: 159   Replies: 0
Last Post: Jan 25, 2016 3:28am
by whytgold
[Most Popular] I-too-had-a-love-story-ebook-mobi-downloads-torrent
[Most Popular] I-too-had-a-love-story-ebook-mobi-downloads-torrent > http://tinyurl.com/oxhmbp7 [Most Popular] I-too-had-a-love-story-ebook-mobi-downloads-torrent 97ffa81d91 vladmodel_katya_y111-adds Oxford...
Views: 189   Replies: 0
Last Post: Jul 15, 2014 10:12pm
by yannvalli
Ug Nx 8.5 For Mac Torrent
Ug Nx 8.5 For Mac Torrent > http://tinyurl.com/kd5tx9u Ug Nx 8.5 For Mac Torrent 972c82176d tangled full movie in hindi dubbed watch online  nero 12.full.rar  buttman scorpion 46  ufc 2007...
Views: 378   Replies: 0
Last Post: Jul 13, 2014 2:52pm
by kailyelen
j
Joe
BitTorrent Multi-Search engine?
Anyone here use Torrents? I found this multi-search engine for Torrents. I thought you guys might be interested? Click Here: TorrentPond.com URL: http://www.torrentpond.com/
Views: 291   Replies: 0
Last Post: Apr 18, 2006 6:05pm
by Joe
Really Funny Simpsons Parody!!!
I found this really funny Simpson's Parody. I thought you guys might enjoy it Click here: The Singhsons URL: http://www.ansme.com/reference/humor/singhsons.html
Views: 316   Replies: 0
Last Post: Mar 13, 2004 5:53am
by The Simpsons
Het Dierenforum
Kom ook eens een kijkje nemen op het echte dierenforum http://www.dierenforum.nl Groetjes!
Views: 372   Replies: 0
Last Post: Jan 6, 2004 4:07am
by Dierenforum.nl
ara savera
Is het mogelijk dat iemand informatie kan verstrekken over een ara severa... wij kunnen deze namelijk kopen maar weten niet voldoende over de vogel en de verzorging hiervan. bv dank
Views: 467   Replies: 0
Last Post: Nov 18, 2002 2:56pm
by Robbie&petra
Wat voor dieren hebben jullie?
Hallo, Ik ben benieuwd naar wat voor dieren jullie hebben. Groetjes Claudia
Views: 488   Replies: 0
Last Post: Oct 26, 2002 2:30am
by Claudia
w
Wilma
beantwoorden vraag over hondenwerkstuk
Hallo Shirley ik heb je vraag beantwoord hoor maar vergeten mijn naam en het onderwerp in te vullen dus klik op het berichtje van any....dus hieronder!
Views: 787   Replies: 0
Last Post: Sep 30, 2002 12:23pm
by Wilma
No Subject
Hallo Shirley, Ik wil graag je vraag beantwoorden hoor! Wij hebben in ons gezin van 4 personen ook 2 honden en ze maken zeer zeker deel uit van ons gezinsleven, bij ons is het zeker het geval dat we ook rekening met de honden houden bij bepaalde beslissingen. Vak...
Views: 647   Replies: 0
Last Post: Sep 30, 2002 11:42am
by Anonymous
m
m@ria
Re: Werkstuk over honden
hallo shirley je vraag of je hond een fam.lid is zou ik beantwoorde met ja onze boy is echt wel een gezinslid hoor wij zouden echt niet meer zonder boy kunnen trouwens dat vind ik voor elk huis dier waar je voor kiest ook onze katten zijn een deel van ons gezin....
Views: 505   Replies: 0
Last Post: Sep 30, 2002 5:45am
by m@ria
Werkstuk over honden
Hallo, Ik ben voor school een werkstuk aan het maken en dat gaat over honden en hun baasjes. Ik zou graag van jullie een antwoord willen op deze vraag: De hond: een familielid of niet? Dus hoe belangrijk is de hond. Gaat de hond voor bepaalde andere dingen of juis...
Views: 1341   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2002 5:25pm
by Shirley
Re: gifkikkertjes
Hallo Ton, Als je pijlgifkikkers neemt moet je er rekening me houden dat ze niet zwemmen en alleen over de bodem lopen ze zijn namelijk niet veel water gewent als je meer vragen hebt hoor ik ze graag --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Nou ben b...
Views: 641   Replies: 0
Last Post: Sep 15, 2002 12:59pm
by Anonymous
t
Ton
gifkikkertjes
Nou ben benieuwd of iemand hier toevallig een antwoord heeft op mijn vraag: Kunnen gifkikkertjes goed zwemmen? Het zit zo want ik zit er over te denken gifkikkertjes in mijn toekomstige palludarium te doen, maar het probleem (of mogelijke probleem) is dat er dus een...
Views: 683   Replies: 0
Last Post: Sep 15, 2002 10:29am
by Ton
Re: PS
Helaas doet het plaatje het niet, maar het hoort een plaatje van rentenaars dierenparadijs te zijn. Je mag het forum ook op je eigen site zetten als je wil. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Doe mee en stem mee voor een hoge plaats voor dit fo...
Views: 626   Replies: 0
Last Post: Sep 15, 2002 9:49am
by Claudia
Doe mee...
Doe mee en stem mee voor een hoge plaats voor dit forum: BEDANKT!!!
Views: 449   Replies: 0
Last Post: Sep 15, 2002 9:46am
by Claudia
Re: Re: Mening "ontroerend verhaal"
Het is een heel erg verdrietig verhaal, maar goed hoor dat je dat op je site hebt staan. Hopenlijk zet het mensen aan het denken die dit soort dingen uithalen. Claudia --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:lieverd wat weer een mooi gebaar naar de...
Views: 410   Replies: 0
Last Post: Sep 14, 2002 9:37am
by Claudia
b
Ben
Re: No Subject
Ja dat kan, maar ik zou dan niet de kleine Chinese dwergkwartel nemen. Heel goed zou b.v. de Japanse kwartel kunnen. Ook zou je kunnen overwegen om de grote Californische kuifkwartel te nemen, maar deze kan, vooral de eerste dagen voor de nodige onrust zorgen omdat d...
Views: 648   Replies: 0
Last Post: Sep 12, 2002 1:44pm
by Ben
d
Dori
No Subject
Kunnen er kwartels in de voliere als daar verder alleen maar grasparkietjes zitten?? wie o wie weet het antwoord!
Views: 430   Replies: 0
Last Post: Sep 12, 2002 7:50am
by Dori
k
kerani
Re: Re: Naam voor hamster
Ik weet er ook nog wel een heel stel. Dawn Forrest Stimpy Corny Conner Sofie tarzan pookie Mattie enz, enz... Laat je ons weten wat het wordt? En mannetje of vrouwtje? --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Ik weet wel heel veel namen...
Views: 589   Replies: 0
Last Post: Sep 11, 2002 11:55pm
by kerani
r
ria
Re: Mening "ontoerend verhaal"
lieverd wat weer een mooi gebaar naar de dieren toe ben blij dat je voor ze opkomt zoals je weet heb ik het verhaal al bij veschilende geplaatst en ik blijf het doen ook hoor groetjes en pootje van al mijn dieren --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying...
Views: 344   Replies: 0
Last Post: Sep 11, 2002 3:59pm
by ria
w
wilma
Mening "ontoerend verhaal"
Hallo allemaal, ik heb op mijn site het ontroerende verhaal geplaatst over een trouwe viervoeter die gedumpt werd door zijn baas of het zak afval was,lees zelf en graag je mening hierover!En heb je zelf een site plaatst het verhaal dan gerust!Groetjes Wilma(happy-onl...
Views: 620   Replies: 0
Last Post: Sep 11, 2002 3:47pm
by wilma
Re: Naam voor hamster
Ik weet wel heel veel namen. Maar wat voor soort naam vindt je mooi? Hier in ieder geval al een paar namen: Punkie Yina Charlie Basil Groetjes Claudia --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Hai, Ik heb sinds vandaag een hamster en ik wee...
Views: 390   Replies: 0
Last Post: Sep 11, 2002 12:45pm
by Claudia
k
Kim
Naam voor hamster
Hai, Ik heb sinds vandaag een hamster en ik weet geen naam. Help!!! Wie weet wat. xxx Kim
Views: 495   Replies: 0
Last Post: Sep 11, 2002 10:52am
by Kim
m
Michel
Re: Re: Re: Welke vogel?
Bedankt voor het advies! Jammer genoeg ken ik alleen niemand die er echt verstand van heeft, maar aan de tips heb ik wel wat. Groeten Michel --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten! Michel, succes ermee! Gro...
Views: 583   Replies: 0
Last Post: Sep 11, 2002 4:04am
by Michel
Re: Re: Welke vogel?
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten! Michel, succes ermee! Groetjes Claudia --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Als je een Grijze roodstaart koopt, en dat geldt eigenlijk voor alle andere vogels ook, kun je het beste proberen iemand mee te...
Views: 476   Replies: 0
Last Post: Sep 9, 2002 2:43pm
by Claudia
k
kerani
Re: Re: Grasparkiet + Valkparkiet
Bedankt voor je reactie. Nu maar snel aan de slag. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Als je een gras - en Valkparkiet zo jong mogelijk bij elkaar in een ruime kooi plaatst, zal dat geen problemen geven. Zijn de vogels wat ouder, en hebben ze een...
Views: 340   Replies: 0
Last Post: Sep 9, 2002 12:43pm
by kerani
b
Ben
Re: Welke vogel?
Als je een Grijze roodstaart koopt, en dat geldt eigenlijk voor alle andere vogels ook, kun je het beste proberen iemand mee te krijgen die verstand heeft van vogels. Weet je niemand, koop dan een vogel, in dit geval een Grijze roodstaart bij een kweker en nooit bij...
Views: 377   Replies: 0
Last Post: Sep 9, 2002 12:40pm
by Ben
b
Ben
Re: Grasparkiet + Valkparkiet
Als je een gras - en Valkparkiet zo jong mogelijk bij elkaar in een ruime kooi plaatst, zal dat geen problemen geven. Zijn de vogels wat ouder, en hebben ze een tijdje alleen in een kooi gezeten, zullen ze zeker een aantal dagen nodig hebben om aan elkaar te wennen....
Views: 500   Replies: 0
Last Post: Sep 9, 2002 12:31pm
by Ben
k
Kerani
Grasparkiet + Valkparkiet
Ik zou graag een Grasparkiet en een valkparkiet bij elkaar willen zetten in een ruime kooi. Is dit verantwoord? Hopelijk snel antwoord
Views: 353   Replies: 0
Last Post: Sep 8, 2002 11:28pm
by Kerani
m
Michel
Welke vogel?
Hallo, Ik wil graag een grijze roodstaart papegaai, maar ik heb nog een paar vragen. Waar moet ik op letten als ik 'm koop? Wat is een goede prijs voor een jonge grijze roodstaart? Groeten Michel
Views: 434   Replies: 0
Last Post: Sep 6, 2002 4:38pm
by Michel
w
wilma
Re: Re: No Subject
Hai Ben, bedankt voor de info,vind het erg interessant en het is me nu heel duidelijk geworden hoe het hele proces in elkaar zit,dus mijn vraag is voldoende beantwoord! Groetjes Wilma --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:De broedtijd verschilt per...
Views: 344   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2002 4:24am
by wilma
b
Ben
Re: No Subject
De broedtijd verschilt per soort een kanarie en de meeste kleine tropische en inlandse vogels hebben een broedtijd van 12 tot 14 dagen. Bij de parkieten en papegaaien varieert dit van 18 tot wel 28 dagen. Het uitkomen van een jong uit het ei verschilt ook. Zo kan het...
Views: 427   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2002 2:13am
by Ben
w
wilma
No Subject
Hallo, ik heb een vraagje waar ik heel graag een serieus antwoord op wil van iemand die het echt weet!De vraag heeft betrekking op de geboorte van een vogel; hoe lang duurt het ongeveer tot een vogeltje zich vanuit het ei naar buiten heeft gewerkt en verschilt dat o...
Views: 150   Replies: 0
Last Post: Aug 25, 2002 1:30pm
by wilma
Re: vraag over geluiden
Hallo, Kijk eens op deze sites: http://members.home.nl/angelique.wittenaar/index.htm http://members.home.nl/thebirdman/ http://home.kabelfoon.nl/~sjoerds/filmpje.htm Groetjes Claudia --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:hoi ik ben lilian. k...
Views: 132   Replies: 0
Last Post: Aug 25, 2002 12:54pm
by Claudia
l
lilian
vraag over geluiden
hoi ik ben lilian. kan iemand mij zeggen waar ik ergens op het web geluiden kan vinden van de parkiet en de grasparkiet.
Views: 119   Replies: 0
Last Post: Aug 23, 2002 7:27am
by lilian
b
Ben
Re: Vraag
Loep kopen, schorpioen op de rug leggen, goed kijken, het verschil is duidelijk. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Weet iemand hoe je het verschil kunt zien tussen een mannelijke en vrouwlijke zweepschorpioen?? Alvast bedankt voor jullie antwoo...
Views: 114   Replies: 0
Last Post: Aug 22, 2002 1:18am
by Ben
w
wendy
lieve mona
lieve mensen ,mijn naam is dotty.Ik ben een poes.Ik woon in meppel.Mijn broer timmy kliert mij de hele tijd en daar word ik erg bang van.Ik probeer mij te verstoppen (in mijn eigen huis nog wel)Zielig ben ik he ,en dan noemen ze me ook nog truttepoes ,terwijl ik heel...
Views: 112   Replies: 0
Last Post: Aug 21, 2002 2:47pm
by wendy
m
Marko
Vraag
Weet iemand hoe je het verschil kunt zien tussen een mannelijke en vrouwlijke zweepschorpioen?? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Views: 99   Replies: 0
Last Post: Aug 21, 2002 12:26pm
by Marko
Re: GAAAF!
Dank je wel. Ik vind ze ook wel grappig. Die close-up van Davey vind ik zelf heel gaaf. Er zullen vast nog wel eens regelmatig nieuwe foto's (erbij) komen, is makkelijk met een digitale camera --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Ik reageer hier maa...
Views: 108   Replies: 0
Last Post: Aug 19, 2002 11:13am
by Claudia
GAAAF!
Ik reageer hier maar, dan wordt het hier hopelijk lekker druk. Je nieuwe foto's zijn geweldig, echt zo grappig! Vooral die van Jaimy, dat vind ik toch wel zo'n geweldig vogeltje!! Ik hoop dat er heel vaak foto's bijkomen.
Views: 96   Replies: 0
Last Post: Aug 18, 2002 10:40am
by Iago & Zazu's mo...
b
Ben
Re: Re: Re: vraagje
Als de parkieten in dezelfde kooi hebben gezeten, zou ik jouw parkietje toch maar een beetje in de gaten houden. De vogel die dood is gegaan kan een besmettelijke ziekte hebben gehad. Ter preventie zou je bij de dierenarts b.v. vibravet of baytril op kunnen halen. Di...
Views: 114   Replies: 0
Last Post: Aug 8, 2002 2:46pm
by Ben
Re: Re: vraagje
Hai Sandra, Wat sneu voor je parkietje, ik denk ook dat hij zijn vriendje mist. Je kan hem zelf wat meer aandacht geven, nieuwe speeltjes in zijn kooi hangen...of natuurlijk een ander kameraadje voor hem halen. In ieder geval succes ermee! Groetjes Claudia....
Views: 78   Replies: 0
Last Post: Aug 8, 2002 11:59am
by Claudia
b
Banaan
Re: vraagje
hallo sandra!! Wat sneu voor je parkiet dat hij nu zijn vriendje kwijt ishij zal nu wel erg verdrietig zijn Ik denk dat hij wel weer actiever wordt als hij een nieuw vriendje krijgt, het is nu wel erg stil voor hem! Sterkte ermee --- --- --- --- --- --- --- --...
Views: 81   Replies: 0
Last Post: Aug 7, 2002 1:25pm
by Banaan
s
sandra
vraagje
Hallo Claudia, Ik heb een vraagje aan je over mijn parkiet!Hij was altijd heel actief maar sinds de laatste tijd niet meer,nu is wel sinds kort zijn vriendje dood gegaan,zou het misschien komen dat ie zich nu wat eenzaam voelt?Kan dat ook bij aprkieten voorkomen o...
Views: 106   Replies: 0
Last Post: Aug 7, 2002 1:16pm
by sandra
b
Banaan
groetjes
Hellow, Ha ik ben de eerste die wat in het forum zet!Ik doe iedereen de groetjes namens Lorre (de grijzeroodstaart-papegaai) en namens Flip (de grasparkiet)
Views: 113   Replies: 0
Last Post: Aug 7, 2002 1:12pm
by Banaan
Welkom!!!
Hallo en welkom op het forum van JiDaJa. Zoals jullie wel weten (ik neem aan dat jullie de site bekeken hebben), heb ik zelf 3 tamme vogels. Ik hoop dat jullie hier komen met vragen en opmerkingen zodat het een leuk forum wordt. Zelf zal ik proberen om zo veel mogeli...
Views: 122   Replies: 0
Last Post: Jul 31, 2002 6:26am
by Claudia
Welcome to your Bravenet Forum!
Welcome to your Bravenet Forum! Please feel free to customize your Forum by changing colors, fonts and images. You can also delete messages from your Forum. This can all be done from the Members Area at Bravenet.com. If you have any quest...
Views: 73   Replies: 0
Last Post: Jul 2, 2002 1:00pm
by Bravenet Member ...
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet