Return to Website

Frettig Prikbord

Je kunt hier je vragen stellen of berichtjes plaatsen, zelfs je kooi te koop aanbieden. Maar berichtjes waarin fretjes te koop worden aangeboden worden direct verwijderd. Wij willen hieraan niet meewerken. Mocht je een fretje willen, kun je contact op nemen met de vereniging "Frettig Gestoord".

Frettig Prikbord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: No Subject


kijk anders ook eens op www.fretten.nl


dat is een on-line winkel die afgeladen vol is met frettenspullen.


ik bestel ook alles via hun en het gaat prefect!!


Wij hebben zelf een oude vogelkooi (h170, b140, d80) omgebouwd tot frettenverblijf. Stokjes eruit, hangmatten erin enne... een grotere deur om de boel goed te kunnen verschonen. Kijk maar eens op de 2e hands-sites of in een kringloopwinkel. Wij hadden ook dit geluk. Slechts F250.- en een beetje werk.


sucses, en een boel mokjes

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Wat de fretten betreft kun je het beste contact op nemen met de vereniging Frettig Gestoord. Deze hebben niet alleen opvang fretjes maar ook een puppie bemiddelingslijst. Het linkje staat op mijn pagina. Voor een kooi moet je even zoeken wat je mooi vind en wat er bij je budget past. Je kunt hem eventueel ook zelf bouwen.


Je kunt bv. even kijken op http://www.ferretcity.nl/index.html


daar hebben ze van alles.


En voor zelfbouw heb ik geen kant en klare oplossing , je kan het namelijk zo groot maken als je zelf wil , wijzelf hebben 2 zelfbouw kooien beide met 3 verdiepingen .


Als je besluit zelf te bouwen kunnen we wel een digitaal fotootje maken en op onze site zetten




groetjes Nancy

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

mijn man en ik willen 2 fretten aanschaffen, maar waar zijn goede winkels voor de kooien, fretten fokkers enz. we zijn redelijk handig en zouden een kooi kunnen maken "maar hoe" ik heb al vele sites gezien maar allemaal met van die kleine kooien !!! wie kan ons informatie hierover geven. we wonen in ijmuiden. bedankt alvast.