Return to Website

Frettig Prikbord

Je kunt hier je vragen stellen of berichtjes plaatsen, zelfs je kooi te koop aanbieden. Maar berichtjes waarin fretjes te koop worden aangeboden worden direct verwijderd. Wij willen hieraan niet meewerken. Mocht je een fretje willen, kun je contact op nemen met de vereniging "Frettig Gestoord".

Frettig Prikbord
This Forum is Locked
Author
Comment
Re: max zoekt vriendjes


Hoi Max ( en zijn baasjes),




Ik, Geert, las dat jij geen frettenvriendjes had. Dat vond ik zo zielug dat toen het vrouwtje even weg was, ik maar meteen achter de computer ben gaan zitten. Mijn baasjes kletsen ook over het internet over onze belevenissen met andere baasjes. Dat doen ze via www.yahoogroups.com daar moet je even een account aanmaken en dan kan je je aanmelden bij bijvoorbeeld Frettenchat. Dat is een maillijst voor onze baasjes. Mijn baasje vindt die heel gezellig Misschien is het ook wat voor jullie!




Groetjes van Geert, Muga, Angel & Bandit en onze baasjes


En hopelijk tot schrijfs

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hoi allemaal ik ben maxje en mijn baasjes zijn michel en fabienne.


Ik ben een beetje een buiten beentje voor een fretje want ik ben helemaal alleen, mijn baasjes hebben mij uit een opvangcentrum gehaald ,want ik was weggedaan door mijn oude baasjes.


Ik kan niet met andere fretjes samen ik vind ze eng en ben er bang voor en ja sorry maar ik bijt ze dan en val ze aan.


Mijn baasjes zeggen dat ik vroeger niet goed behandeld ben maar eigenlijk wil ik niet meer aan vroeger denken.


Aangezien ik geen vriendjes hier in mijn hok heb ben ik op zoek naar fretten vriendjes of vriendinnetjes natuurlijk die met mij willen mailen, ik heb sinds een tijdje een internet verbinding


Zodat ik toch wat van andere fretjes zie zeg maar en mijn baasjes vinden het ook leuk misschien ben je of ken je ook een fretje dat alleen leeft?????


Heel veel lieve mokjes van max o ja ik ben 2jaar oud albino mannetje.