Return to Website

Frettig Prikbord

Je kunt hier je vragen stellen of berichtjes plaatsen, zelfs je kooi te koop aanbieden. Maar berichtjes waarin fretjes te koop worden aangeboden worden direct verwijderd. Wij willen hieraan niet meewerken. Mocht je een fretje willen, kun je contact op nemen met de vereniging "Frettig Gestoord".

Frettig Prikbord
This Forum is Locked
Author
Comment
Re: Re: Re: yo


Mijn vriend en ik hebben net vorige week twee fretjes opgehaald en bij deze man moesten wij 60,= betalen. Dit was in dwingeloo.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Ik hoef toch niet ook nog in het kopje te schrijven dat wij van dit soort uitspraken op deze site niet gedient zijn.


Hoe iemand nederlands schrijft heeft niets te maken met de liefde die hij/zij eventueel aan een fretje kunnen geven. En dat lijkt mij belangrijker dan correct de nederlandse taal te kunnen schrijven. DUS WIJ STELLEN HET ZEER OP PRIJS ALS DEZE OPMERKINGEN VOORTAAN ACHTERWEGE KUNNEN BLIJVEN. ALVAST BEDANKT!

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Ik zou eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je aan een fret begint. Hoe kun je anders een frettenboek begrijpelijk lezen?

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

hallo ik heb een vraag kunen julie is zegen hoeveel 1 fretje kost




een tam

Re: Re: Re: Re: yo





Zelfs als je het als hobby doet ben je nog aardig wat kwijt.


Ze moeten ingeent worden en het eten voor een nest is ook duurder


als je het goed wil doen.


Persoonlijk vertrouw ik niet zo op die "goedkope" aanbiedingen.


De kans dat zo'n beestje niet de goede start heeft gehad die ze nodig hebben is erg groot.


Dat is ook de reden dat ik niet wil dat mensen op onze site adverteren met goedkope fretjes. Ik heb liever dat mensen zich laten informeren via een frettenvereniging. En een goede gezonde fret thuis krijgen.






--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Mijn vriend en ik hebben net vorige week twee fretjes opgehaald en bij deze man moesten wij 60,= betalen. Dit was in dwingeloo.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Ik hoef toch niet ook nog in het kopje te schrijven dat wij van dit soort uitspraken op deze site niet gedient zijn.


Hoe iemand nederlands schrijft heeft niets te maken met de liefde die hij/zij eventueel aan een fretje kunnen geven. En dat lijkt mij belangrijker dan correct de nederlandse taal te kunnen schrijven. DUS WIJ STELLEN HET ZEER OP PRIJS ALS DEZE OPMERKINGEN VOORTAAN ACHTERWEGE KUNNEN BLIJVEN. ALVAST BEDANKT!

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Ik zou eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je aan een fret begint. Hoe kun je anders een frettenboek begrijpelijk lezen?

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

hallo ik heb een vraag kunen julie is zegen hoeveel 1 fretje kost




een tam