Return to Website

Frettig Prikbord

Je kunt hier je vragen stellen of berichtjes plaatsen, zelfs je kooi te koop aanbieden. Maar berichtjes waarin fretjes te koop worden aangeboden worden direct verwijderd. Wij willen hieraan niet meewerken. Mocht je een fretje willen, kun je contact op nemen met de vereniging "Frettig Gestoord".

Frettig Prikbord
This Forum is Locked
Author
Comment
waar kan ik fretten kopen

kan er imand mij vertellen waar ik fretten kan kopen van 8-9-10


weken ik ben iemand die vaak thuis is en ik had 3 ratten sinds die dood zijn wil ik een fret ik heb er veel tijd voor ik ben 13


en als ik op school zit laat mijn ma ze uit hun kooi en speelt ermee dus kan iemand mij mailen waar ik fretten kan vinden van 8-9-10 weken en kan iemand dan de prijs mailen en een plaatje van fretten hokken die ik in de winkel kan kopen en alle dingen die een fret nodig heeft en waar een dieren speciaal zaak voor fretten is in de buurt van zuid-holland bij voorbaat dank

Re: waar kan ik fretten kopen [nt]



--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

kan er imand mij vertellen waar ik fretten kan kopen van 8-9-10


weken ik ben iemand die vaak thuis is en ik had 3 ratten sinds die dood zijn wil ik een fret ik heb er veel tijd voor ik ben 13


en als ik op school zit laat mijn ma ze uit hun kooi en speelt ermee dus kan iemand mij mailen waar ik fretten kan vinden van 8-9-10 weken en kan iemand dan de prijs mailen en een plaatje van fretten hokken die ik in de winkel kan kopen en alle dingen die een fret nodig heeft en waar een dieren speciaal zaak voor fretten is in de buurt van zuid-holland bij voorbaat dank