Return to Website

Frettig Prikbord

Je kunt hier je vragen stellen of berichtjes plaatsen, zelfs je kooi te koop aanbieden. Maar berichtjes waarin fretjes te koop worden aangeboden worden direct verwijderd. Wij willen hieraan niet meewerken. Mocht je een fretje willen, kun je contact op nemen met de vereniging "Frettig Gestoord".

Frettig Prikbord
This Forum is Locked
Author
Comment
frettenopvang - pension

Hallo ik wil iets vragen.


Kan je in Nederland zomaar een frettenopvang met pension beginnen ?


Ik heb zelf 7 fretten en de nodige ervaring daarbij heb ik ook het diploma dierenpension/asielhouder en ben nu benieuwd of ik mijn hobby verder uit kan breiden door het opstarten van een frettenopvang met pension.


Heb ik hier meer diploma's en/of vergunningen voor nodig of kan je dit zo zonder meer beginnen.

Re: frettenopvang - pension


u zou hier contact kunnen opnemen met ferret-friends die u kunt vinden op www.ferret-friends.nl

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo ik wil iets vragen.


Kan je in Nederland zomaar een frettenopvang met pension beginnen ?


Ik heb zelf 7 fretten en de nodige ervaring daarbij heb ik ook het diploma dierenpension/asielhouder en ben nu benieuwd of ik mijn hobby verder uit kan breiden door het opstarten van een frettenopvang met pension.


Heb ik hier meer diploma's en/of vergunningen voor nodig of kan je dit zo zonder meer beginnen.