Return to Website

Frettig Prikbord

Je kunt hier je vragen stellen of berichtjes plaatsen, zelfs je kooi te koop aanbieden. Maar berichtjes waarin fretjes te koop worden aangeboden worden direct verwijderd. Wij willen hieraan niet meewerken. Mocht je een fretje willen, kun je contact op nemen met de vereniging "Frettig Gestoord".

Frettig Prikbord
This Forum is Locked
Author
Comment
Tips en info??

Ik wil volgend jaar 2 fretjes (vrouwtjes) aanschaffen. Alleen wil ik wel graag goed geinformeerd hieraan beginnen, zodat ik niet voor onverwachtte verassingen kom te staan. Ik vroeg me af ofdat jullie mischien iets meer konden vertellen. Gewoon. over in het algemeen. Hoe ze zijn enzo. Op al die websites staan wel interessante dingen enzo, maar niet echt vaak persoonlijke ervaringen.



alvast bedankt!

-xxx-

Linda (dapperbroodroostertje@hotmail.com)

Re: Tips en info??


fretten zijn lieve beesten wennen erg aan hun baasjes, het is ook erg leuk om met ze te gaan naar een frettenspeeldag maar dat is vaak voor leden van een stichting, je moet wel tijd hebben voor ze ze zijn net ondeugende puppy's jonkies spelen heel veel en slapen ook veel eten moet er altijd zijn net zoals drinken, je kan ook kattenbrokjes voeren als snoepje, lakens vinden ze heerlijk in de kooi daar kunnen ze zich lekker inrollen, als je verder nog wat wil weten kan je ook op homepages kijken

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Ik wil volgend jaar 2 fretjes (vrouwtjes) aanschaffen. Alleen wil ik wel graag goed geinformeerd hieraan beginnen, zodat ik niet voor onverwachtte verassingen kom te staan. Ik vroeg me af ofdat jullie mischien iets meer konden vertellen. Gewoon. over in het algemeen. Hoe ze zijn enzo. Op al die websites staan wel interessante dingen enzo, maar niet echt vaak persoonlijke ervaringen.



alvast bedankt!

-xxx-

Linda (dapperbroodroostertje@hotmail.com)