Return to Website

Frettig Prikbord

Je kunt hier je vragen stellen of berichtjes plaatsen, zelfs je kooi te koop aanbieden. Maar berichtjes waarin fretjes te koop worden aangeboden worden direct verwijderd. Wij willen hieraan niet meewerken. Mocht je een fretje willen, kun je contact op nemen met de vereniging "Frettig Gestoord".

Frettig Prikbord
This Forum is Locked
1 2
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
n
Nancy
Re: help
Hoi door de vakantie een beetje laat: Sorry! Wij hebben ook de situatie gehad dat er 1 fret niet mocht eten en drinken. Onze oplossing was 2 voerbakken en 2 waterflessen op verschillende plekken, ze konden nooit allebij tegelijk verdedigd worden. Zo te horen moete...
Views: 518   Replies: 0
Last Post: Sep 5, 2001 5:41am
by Nancy
n
Nancy
Re: Re: Re: Re: yo
Zelfs als je het als hobby doet ben je nog aardig wat kwijt. Ze moeten ingeent worden en het eten voor een nest is ook duurder als je het goed wil doen. Persoonlijk vertrouw ik niet zo op die "goedkope" aanbiedingen. De kans dat zo'n beestje niet de goede s...
Views: 547   Replies: 0
Last Post: Sep 5, 2001 5:16am
by Nancy
s
sandra
help
help ik zit met een probleem.ik heb 2 fretjes uit de dierenwinkel.eentje is eeen hartstikke lieve fret,vind het erg leuk om mee te gaan wandelen en kattekwaat uithalen thuis.maar ik heb nog een fret 2 weken jonger dan de andere albino die vaalt mijn andere fret telke...
Views: 458   Replies: 0
Last Post: Aug 22, 2001 2:03am
by sandra
Re: Re: Re: yo
Mijn vriend en ik hebben net vorige week twee fretjes opgehaald en bij deze man moesten wij 60,= betalen. Dit was in dwingeloo. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Ik hoef toch niet ook nog in het kopje te schrijven dat wij van dit soort uitspraken...
Views: 300   Replies: 0
Last Post: Aug 21, 2001 1:46am
by Anonymous
n
Nancy
Re: Re: yo
Ik hoef toch niet ook nog in het kopje te schrijven dat wij van dit soort uitspraken op deze site niet gedient zijn. Hoe iemand nederlands schrijft heeft niets te maken met de liefde die hij/zij eventueel aan een fretje kunnen geven. En dat lijkt mij belangrijker da...
Views: 305   Replies: 0
Last Post: Aug 8, 2001 10:17am
by Nancy
s
sb
Re: yo
Ik zou eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je aan een fret begint. Hoe kun je anders een frettenboek begrijpelijk lezen? --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:hallo ik heb een vraag kunen julie is zegen hoeveel 1 fretje kost een tam
Views: 458   Replies: 0
Last Post: Aug 8, 2001 3:54am
by sb
n
Nancy
Re: yo
Hoi Dries, 1 fretjes kost ongeveer in de winkel ongeveer 150,= gulden, maar dan weet ik niet of ze geent zijn. Als je fretjes goedkoper ziet soms al voor 15,= gulden kun je er van uit gaan dat ze nou niet echt een goede start hebben gehad. Bij Frettig Gestoord ku...
Views: 562   Replies: 0
Last Post: Aug 6, 2001 3:44am
by Nancy
d
dries
yo
hallo ik heb een vraag kunen julie is zegen hoeveel 1 fretje kost een tam
Views: 435   Replies: 0
Last Post: Aug 5, 2001 1:50am
by dries
w
wander
Re: Pups
hey ik ben opzoek naar een mannetjes fret als maatje voor mijn vrouwtje, kan jij me misschien helpen, ik heb mijn vrouwtje ook met 1.5 jaar uit een heel klein kooitje in een dierenwinkel gehaald. en een liever beestje is er niet!!!!! al is er wel heel wat tijd in ga...
Views: 512   Replies: 0
Last Post: Jul 27, 2001 12:41pm
by wander
Pups
Sinds kort heb ik een vrouwtje uit de dierenwinkel, ze was daar opgenomen omdat de vorige eigenaar geen interese meer in haar had en was al 1,5 jaar oud, in de dierenwinkel is ze zwanger geraakt van een kooigenoot, en aangezien ze niet in een dierenwinkel kan bevalle...
Views: 536   Replies: 0
Last Post: Jul 15, 2001 12:32pm
by Anita Teeuwsen
Re: max zoekt vriendjes
Hey Max! Wat zielig dat je geen vriendjes hebt! Maar wij willen wel met je mailen hoor! Wij zijn Tiana en Rigs, 2 albinootjes van bijna 1 jaar, en wonen in België. We hebben aan onze baasjes gevragd waar we jouw email-adres konden vinden, maar zij vonden het ook nie...
Views: 579   Replies: 0
Last Post: Jul 5, 2001 4:43am
by Anonymous
n
Nancy
Re: max zoekt vriendjes
Hoi Max ( en zijn baasjes), Ik, Geert, las dat jij geen frettenvriendjes had. Dat vond ik zo zielug dat toen het vrouwtje even weg was, ik maar meteen achter de computer ben gaan zitten. Mijn baasjes kletsen ook over het internet over onze belevenissen met andere...
Views: 814   Replies: 0
Last Post: Jul 2, 2001 10:14am
by Nancy
max zoekt vriendjes
Hoi allemaal ik ben maxje en mijn baasjes zijn michel en fabienne. Ik ben een beetje een buiten beentje voor een fretje want ik ben helemaal alleen, mijn baasjes hebben mij uit een opvangcentrum gehaald ,want ik was weggedaan door mijn oude baasjes. Ik kan niet met...
Views: 479   Replies: 0
Last Post: Jul 1, 2001 12:07pm
by fabienne
o
olga
Re: Re: No Subject
kijk anders ook eens op www.fretten.nl dat is een on-line winkel die afgeladen vol is met frettenspullen. ik bestel ook alles via hun en het gaat prefect!! Wij hebben zelf een oude vogelkooi (h170, b140, d80) omgebouwd tot frettenverblijf. Stokjes eruit, hangmatt...
Views: 263   Replies: 0
Last Post: Jun 28, 2001 8:27am
by olga
n
Nancy
Re: No Subject
Wat de fretten betreft kun je het beste contact op nemen met de vereniging Frettig Gestoord. Deze hebben niet alleen opvang fretjes maar ook een puppie bemiddelingslijst. Het linkje staat op mijn pagina. Voor een kooi moet je even zoeken wat je mooi vind en wat er bi...
Views: 579   Replies: 0
Last Post: Jun 27, 2001 1:09pm
by Nancy
p
petra
No Subject
mijn man en ik willen 2 fretten aanschaffen, maar waar zijn goede winkels voor de kooien, fretten fokkers enz. we zijn redelijk handig en zouden een kooi kunnen maken "maar hoe" ik heb al vele sites gezien maar allemaal met van die kleine kooien !!! wie kan ons infor...
Views: 562   Replies: 0
Last Post: Jun 27, 2001 12:25pm
by petra
Re: oppas
= succes
Views: 300   Replies: 0
Last Post: Jun 19, 2001 11:05am
by marleen
d
debora
oppas
Hallo ik ben opzoek naar een oppas voor mijn fret Joost . Hij lief, ondeugend en knuffelig. we wonen in Utrecht. Ben je een fretten liefhebber dan vindt je het vast leuk om op hem te passen. Wij gaan op vakantie van 16 julli to 3 aug. Tot ziens.
Views: 549   Replies: 0
Last Post: Jun 19, 2001 6:37am
by debora
n
Nancy
NIEUW PRIKBORD
Zoals jullie misschien wel zien hebben wij een nieuw prikbord Hij is makkelijker voor ons, maar bovenal Leuker om te zien. En we zijn gewoon verliefd op de leuke smileys Hopelijk vinden jullie hem ook leuker en makkelijk in gebruik. Groetjes Nancy
Views: 359   Replies: 0
Last Post: Jun 18, 2001 10:31am
by Nancy
duidelijk plaatje frettenkooi
na lang zeuren mag ik eindelijk een fretje van mijn moeder nu heeft ze alleen wel gezegd dat ze dan een mooie kooi wil, een zelfgemaakte. nu is mijn vraag: wie is er zo lief om mij een duidelijk plaatje van een zelfgemaakte frettenkooi te mailen? alvast bedankt. gro...
Views: 653   Replies: 0
Last Post: Jun 18, 2001 10:15am
by Sabeth18
n
Nancy
Linkjes
Als iemand zijn of haar linkje op deze site wil hebben?! Hang dan even een briefje met de gegevens op dit prikbord! Dan zetten wij hem erbij!
Views: 560   Replies: 0
Last Post: Jun 18, 2001 10:10am
by Nancy
1 2
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet