Return to Website

Frettig Prikbord

Je kunt hier je vragen stellen of berichtjes plaatsen, zelfs je kooi te koop aanbieden. Maar berichtjes waarin fretjes te koop worden aangeboden worden direct verwijderd. Wij willen hieraan niet meewerken. Mocht je een fretje willen, kun je contact op nemen met de vereniging "Frettig Gestoord".

Frettig Prikbord
This Forum is Locked
1 2
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
s
saskia
een vraag
hallo, ik heb een vraagje hopelijk wilt u die beantwoorden: mijn fret is nu ongeveer 3 jaar oud en hij is nog niet gecastreerd. toen ik 2 jaar geleden bij de dierenarts was zeiden ze dat hij ging puberen en dus agressiever kon worden dat is ook zo ook naar mij en...
Views: 1320   Replies: 0
Last Post: Aug 28, 2007 6:11pm
by saskia
r
ria
vakantieopvang voor fretjes aangeboden in Alkmaar
Hallo, hierbij wilde ik je even laten weten dat wij met ingang van 1 juni 2007 een vakantieopvang voor fretjes begonnen zijn, onze eerste vakantiefretjes komen dinsdag 17 juli 2007 bij ons te logeren. Kijk maar eens op mijn website:http://www.ria-s-fretenbreakfas...
Views: 1286   Replies: 0
Last Post: Jul 12, 2007 2:02pm
by ria
Frettenkooien, -volieres, -flats en -benodigdheden
Wij bieden frettenliefhebbers een uniek en nergens anders in De Benelux verkrijgbaar assortiment met unieke kooien, flats, volieres en benodigdheden voor zeer verrassende prijzen. Al onze produkten worden in Italie vervaardigd en zijn van een zeer hoog kwaliteitsnive...
Views: 1237   Replies: 0
Last Post: Nov 20, 2006 3:49am
by Dierenbenodigdhe...
s
sofie
frettige pups
Hallo, Ik vroeg me af of jullie pups te koop hebben, of messchien weten jullie wel een betrouwbaar adres waar je pups kan kopen.(belgië) Je mag me altijd mailen. dit is trouwens een prachtige site, proficiat. Nog veel succes met de fretjes !...
Views: 1806   Replies: 2
Last Post: Sep 8, 2006 5:46pm
by CH. Toney
f
femke
/
ik had ook een fretten maar ze zijn nu allebij dood en dat vind ik jammer ik wil nog een fret maar het mag niet van mijn moeder
Views: 1514   Replies: 0
Last Post: May 4, 2005 3:27pm
by femke
y
yvonne
fretjjs
hej hej alles goed ik hbe een vraagje ik wil ook een fret maar hoe groot moet de kooi minimaal zijn en hoeveel kost steliaseren/castreren en welk geslacht is beter voor beginners of maak dat niet uit en kan je samen met je fret onder de douch en hoe groot en hoe oud...
Views: 1475   Replies: 0
Last Post: Feb 28, 2005 8:56pm
by yvonne
vraagje over fretje
Hoi, mijn fretje heeft altijd in een open hangmatje met een soort "pelseje" in geslapen maar het was helemaal "versleten" ze was dus duidelijk aan vernieuwing toee dus ik heb een hangmatje gekocht maar een tentje nu is mn vraag ik zou er graag een doek in willen le...
Views: 1365   Replies: 0
Last Post: Nov 6, 2004 5:18pm
by sabrina
Mag een fret buiten en in welke kooi?
Ik krijg binnenkort een fretje maar die moet buiten. Ik heb horen zeggen dat de kooi wel een deel onder de grond moet en hoe groot moet die dan zijn? Valérie
Views: 1542   Replies: 0
Last Post: Oct 31, 2004 12:17pm
by Valérie
l
lotte
hoe grote kooi heb je nodig voor 2 fretten en waar haal je een beetje goedkope kooi?
hoe grote kooi heb je nodig voor 2 fretten wand ik wil 2 fretten maar ik heb nog nooit fretten gehad wel heb ik er al heel veel over gelezen.En waar kan je 2 lieve al een beetje goed opgevoede pups vinden en waar kan je een beetje een goedkope kooi vinden(voor 2 fret...
Views: 1542   Replies: 0
Last Post: Aug 27, 2004 4:23pm
by lotte
m
Miek
Ik wil misschien een fret nemen.
Beste frettenliefhebbers. Ik zit erover te denken om een fret te nemen. Alleen wil ik even informeren of het wel verstandig is. Ik heb al op verschillende sites gekeken. Ik heb alleen enkele vragen. ~. Ik heb een kat van 4 maanden, gaat dat goed samen? ~. Moet je...
Views: 1402   Replies: 0
Last Post: Aug 15, 2004 2:33pm
by Miek
vragen over mijn fret
ik heb een fret van 3 jaar oud zou ik er nog een jongere bij kunnen nemen en zo ja waar kan ik er dan het beste eentje aan schaffen? ik heb faith zo heet ie dan van een kinderboerderij die een zwangere fret als afstants dier heeft gekregen. dus ik heb geen ervari...
Views: 1469   Replies: 0
Last Post: Jul 3, 2004 11:43pm
by priscilla
t
Tessa
frettenkooi te koop
Ik heb een frettenkooi te koop: ong. 1 meter lang, 80 cm breed en 90 cm hoog. Ik heb er wel een foto van als je hem wilt zien. Ik vraag er 35 euro voor. Als je geinteresseerd ben, stuur maar een mailtje naar tessa.kaiser@dgp.minvenw.nl
Views: 1730   Replies: 1
Last Post: Feb 29, 2004 1:20pm
by Anja
a
angel
geen berichten?
hoi hoe komt het dat er haast geen berichten meer op deze site worden geplaatst?
Views: 1551   Replies: 1
Last Post: Jan 29, 2004 9:26am
by Stéphanie
a
angel
Views: 1355   Replies: 0
Last Post: Feb 18, 2003 11:57pm
by angel
a
angel
No Subject
hoi mijn fretje is loops. moet ik haar dan laten dekken of laten helpen of kan ik nog wachten tot haar volgende loopsheid??
Views: 1253   Replies: 0
Last Post: Feb 12, 2003 11:35am
by angel
a
angel
fretje dekken
hoi ik wil graag mijn fretje laten dekken. maar ik weet niet of het een goed idee is want ze is nog geen jaar. Of moet ik haar toch maar laten helpen. Wie heeft er een tip? of een fretje die mag dekken mail dan ff terug ?????
Views: 1472   Replies: 0
Last Post: Jan 17, 2003 9:17am
by angel
h
Hoi
wie weet de site?
Hallo iedereen, wie weet hoe de site heet van de frettenopvang in Delft? Of bestaat die soms niet meer? groetjes van hoi
Views: 1713   Replies: 0
Last Post: Jan 3, 2003 2:51pm
by Hoi
l
Linda
Tips en info??
Ik wil volgend jaar 2 fretjes (vrouwtjes) aanschaffen. Alleen wil ik wel graag goed geinformeerd hieraan beginnen, zodat ik niet voor onverwachtte verassingen kom te staan. Ik vroeg me af ofdat jullie mischien iets meer konden vertellen. Gewoon. over in het algemeen....
Views: 1652   Replies: 0
Last Post: Dec 18, 2002 5:10am
by Linda
No Subject
Kan ik mijn fretje alleen houden of moet er echt een tweede bij want ik had er eerst twee maasr ik moest de ene weg doen maar het fretje dat ik nu nog heb is doordat de ander weg is veel liever geworden en ik zelf denk dat ze ook gewoon alleen kan blijven
Views: 1282   Replies: 0
Last Post: Nov 27, 2002 4:34am
by Anonymous
s
steven
fretten tip's
als je tips over fretten wil mail me dan effe je krijgt zeker antwoord
Views: 1362   Replies: 0
Last Post: Nov 21, 2002 11:59am
by steven
d
DONJA
help me aub
ik heb nu al een jaar 2 fretten fred en freddie maar het probleem is dat ik ze nie of durf te pakken want ik ben bang dat ze bijten ze lopen wel los want ze hebben een groot buiten hok waar ze lekker in spelen met veel speeltjes zoals een hangmat, een broek waar...
Views: 1655   Replies: 0
Last Post: Nov 13, 2002 10:58am
by DONJA
s
sonja
Re: Pups
weet niet hoeveel je er hebt maar bel me ik zou er eventueel 2 willen, en wat ze kosten 0653310802 --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Sinds kort heb ik een vrouwtje uit de dierenwinkel, ze was daar opgenomen omdat de vorige eigenaar geen interese m...
Views: 1737   Replies: 0
Last Post: Nov 5, 2002 8:21am
by sonja
s
sonja
Re: pups
hai, mijn naam is sonja en ik zoek twee fretjes, omdat mijn Joy uit de groep moet die ik heb van 6 nu in totaal, maar Joy is onderdanig en gaat eten wanneer er maar een fret eet. dus vandaar dat ik wat gezelschap zoek van wat jongere fretten zodat ze niet onderdanig...
Views: 1905   Replies: 0
Last Post: Nov 5, 2002 8:13am
by sonja
n
Nancy
Re: gezocht
Hoi Paul, Eigenlijk wat ik tegen iedereen zeg bel frettig gestoord zij hebben door het hele land opvangen zitten. Misschien kunnen zij je helpen. Groetjes Nancy & Martin Muga & Basje Angel & Bandit --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Hoi...
Views: 1346   Replies: 0
Last Post: Oct 18, 2002 12:12pm
by Nancy
p
paul
gezocht
Hoi Ik heb in het verleden een fret gehad en dat beviel erg goed, nu mijn kinderen wat groter zijn zou ik graag weer een fret willen hebben, liefst een jong mannetje. heeft iemand een adres voor mij in overijssel of gelderland
Views: 1803   Replies: 0
Last Post: Oct 8, 2002 11:27am
by paul
HELP, agressie bijter!?
Ik heb 2 fretten van 2 1/2 jaar. Heb ze vanaf dat ze puppies waren. Waarvan er sinds kort weer een is gaan bijten. De andere is een echt knuffelbeest. Voor geschiedenis: Toen ze voor hun eerste keer ingeënt moesten worden is het bij een van de 2 misgegaan. Er za...
Views: 1344   Replies: 0
Last Post: Sep 21, 2002 5:59am
by linda jonkergouw
Re: kan ik ergens fretjes zien?
kijk es op mijn website en klik op Sara & Lena --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:hai, ik ben al een tijdje dol op fretjes, en wil graag een tweetal als nieuwe huisgenoten. Maar eerst zou ik heel graag bij iemand thuis willen kijken hoe dat allemaa...
Views: 1513   Replies: 0
Last Post: Sep 18, 2002 3:27am
by Cyclops
k
Kynsie
frettenopvang - pension
Hallo ik wil iets vragen. Kan je in Nederland zomaar een frettenopvang met pension beginnen ? Ik heb zelf 7 fretten en de nodige ervaring daarbij heb ik ook het diploma dierenpension/asielhouder en ben nu benieuwd of ik mijn hobby verder uit kan breiden door het o...
Views: 1630   Replies: 0
Last Post: Sep 15, 2002 10:34am
by Kynsie
j
Joke
Re: frettenkooi te koop
hallo Vraagje is die kooi nog steeds te koop? Wil de foto ervan ook wel zien! en waar woon je ongeveer? groetjes Joke --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Ik heb een frettenkooi te koop: ong. 1 meter lang, 80 cm breed en 90 cm hoog. Ik heb er wel e...
Views: 1346   Replies: 0
Last Post: Sep 4, 2002 3:57am
by Joke
kan ik ergens fretjes zien?
hai, ik ben al een tijdje dol op fretjes, en wil graag een tweetal als nieuwe huisgenoten. Maar eerst zou ik heel graag bij iemand thuis willen kijken hoe dat allemaal gaat. Ik heb nog nooit fretjes gehad, en ik moet wel weten waar ik aan begin, denk ik. Ik heb fretj...
Views: 1842   Replies: 0
Last Post: Aug 21, 2002 3:33pm
by alyanne
a
Astrid
Re: Re: Re: pups
Hoi Henk De pups zijn begin juni geboren. Als je nog intresse hebt kan ik je zijn telefoon nummer geven voor verdere info. Groetjes Astrid --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Sorry voor de late reactie. Ik ben er even een weekje tussen uit gew...
Views: 1374   Replies: 0
Last Post: Aug 20, 2002 7:25am
by Astrid
Re: Re: pups
Sorry voor de late reactie. Ik ben er even een weekje tussen uit geweest. Ik ga vragen voor je hoe oud ze zijn. Morgen zal ik het door geven aan je. Groetejs Astrid --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Ik heb wel interesse Astrid, hoe oud zijn de...
Views: 1394   Replies: 0
Last Post: Aug 19, 2002 12:56pm
by Anonymous
h
Henk
Re: pups
Ik heb wel interesse Astrid, hoe oud zijn de pups nu? Verder heb ik nog een paar vragen maar dat hangt hoofdzakelijk af van de leeftijd. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Hallo allemaal. Ik heb een vriend met vijf schatten van fretjes. In Gouda...
Views: 1770   Replies: 0
Last Post: Aug 13, 2002 12:46pm
by Henk
a
Astrid
pups
Hallo allemaal. Ik heb een vriend met vijf schatten van fretjes. In Gouda. Heeft er iemand intresse? Stuur me dan een mailtje.( voor meer info) Groetjes Astrid
Views: 1734   Replies: 0
Last Post: Aug 1, 2002 12:59pm
by Astrid
ping pong ballen
eej ik ben op zoek naar heeeeeeel veel ping pong ballen me fretten zijn der helemaal gek van en nu wil ik in hun hok een balle bak maken wie kan mij helpen ik wil der wel wat voor betalen maar niet veel een stuk of 40 ofzo .. alvast bedankt ( in de buurt van noo...
Views: 316   Replies: 0
Last Post: Jul 26, 2002 7:43am
by claire ingen-hou...
puppies
hallo mijn naam is wendy, ik heb een bewust nesje genomen. er zijn vier puppies geboren, waarvan wij er een zelf willen houden . er is er al een verkocht, dus blijven er twee over. wij zijn twee albino's een man en een vrouw, wij zijn al geent en gezond verklaart....
Views: 508   Replies: 0
Last Post: Jul 15, 2002 2:32am
by wendy wolkers
fret vermist in helmond
hoi ik ben jennifer en ik ben sinds 15-6-2002 mijn fret skippy kwijt,ik kom uit de schilderbuurt en ben haar daar kwijt geraakt.ze is een albino vrouwtje van 11 maanden oud en ze mist een rechter onder tand.wie iets meer weet laat aub iets horen.alvast bedankt ook na...
Views: 297   Replies: 0
Last Post: Jun 16, 2002 12:00pm
by jennifer
e
Evi
vakantie-oppas
Hoi Ik heb tijd om fretjes op te vangen wanneer de baasjes op vakantie willen gaan. In België, bij Antwerpen. Groetjes Evi
Views: 520   Replies: 0
Last Post: Jun 11, 2002 9:45am
by Evi
Re: waar kan ik fretten kopen [nt]
--- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:kan er imand mij vertellen waar ik fretten kan kopen van 8-9-10 weken ik ben iemand die vaak thuis is en ik had 3 ratten sinds die dood zijn wil ik een fret ik heb er veel tijd voor ik ben 13 en als ik op scho...
Views: 317   Replies: 0
Last Post: Jun 11, 2002 7:42am
by Anonymous
Re: fret man gezogt voor deking
Ik las dat je een mannetje zocht voor dekking, ik heb hier een fors wildkleur mannetje van 1 jaar. Hij is tevens ook te koop.
Views: 556   Replies: 0
Last Post: May 22, 2002 6:03am
by sessink-kremer
t
Tei
ik wil een fret zien
heeft iemand een fret die ik kan bekijken in de buurt van gouda mail me maar
Views: 511   Replies: 0
Last Post: May 13, 2002 10:36am
by Tei
e
Eva
No Subject
ik hou m'n werkstuk over de tret maar ik wil er ook één
Views: 458   Replies: 0
Last Post: Apr 28, 2002 11:55pm
by Eva
Is het verstandig om een fret te nemen?
Ik zit in groep 8. Ik ga dus binnenkort naar de brugklas. Mijn ouders werken alle 2 (niet altijd). De verzorging kan ik denk ik wel aan maar heb ik er dan wel geoeg tijd voor??? Ik hoop dat ik snel antwoord krijg. -xxx- me.
Views: 499   Replies: 0
Last Post: Apr 27, 2002 2:21am
by Natascha
a
Anita
Re: Re: Pups
Hoi Iris, Mijn berichtje was van Juli 2001 en inmiddels zijn de pups geen pups meer maar helemaal volwassen en hebben allemaal een goed tehuis gevonden. Maar toch bedankt voor jou interese. Groetjes Anita --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:H...
Views: 474   Replies: 0
Last Post: Apr 5, 2002 12:38pm
by Anita
i
iris
Re: Pups
Hoi, Ik wil graag een fretje, en ben op zoek. Ik weet nog niet wat voor een, mannetje of vrouwtje. Wat voor pups heb je eigenlijk? Hoe zien ze eruit? En waar woon je eigenlijk? Ik wil graag wat informatie, alvast bedankt! Groetjes Iris --- --- --- --- --- -...
Views: 463   Replies: 0
Last Post: Apr 5, 2002 9:07am
by iris
t
Tei
waar kan ik fretten kopen
kan er imand mij vertellen waar ik fretten kan kopen van 8-9-10 weken ik ben iemand die vaak thuis is en ik had 3 ratten sinds die dood zijn wil ik een fret ik heb er veel tijd voor ik ben 13 en als ik op school zit laat mijn ma ze uit hun kooi en speelt ermee dus...
Views: 648   Replies: 0
Last Post: Mar 17, 2002 4:24am
by Tei
n
Nancy
Re: fret man gezogt voor deking
Helaas kan ik je niet echt met deze vraag helpen. Misschien is het een idee om je op te geven voor een forum. B.V. via Yahoogroups Frettenchat is een erg gezellig forum en je hebt dan veel contact met andere mensen met fretten aan wie je kan vragen voor een dekfret...
Views: 610   Replies: 0
Last Post: Jan 16, 2002 5:09am
by Nancy
n
Nancy
Re: Maatje
Hoi Probeer het bij de frettenvereniging Frettig Gestoord. Je doet er een opvang fretje een groot plezier mee. Het url staat op onze link-pagina. Groetjes en succes Nancy --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Wij zijn op zoek naar een leuk maat...
Views: 375   Replies: 0
Last Post: Jan 16, 2002 5:02am
by Nancy
Views: 513   Replies: 0
Last Post: Dec 19, 2001 6:22am
by prisilla
s
Sharon
Maatje
Wij zijn op zoek naar een leuk maatje voor Rocky en Mexx. Het maakt niet uit hoe hij/zij eruit ziet als het maar gezond en sociaal is. Dus kan jij ons helpen horen wij het graag. Sharon,Diana,Rocky en Mexx
Views: 506   Replies: 0
Last Post: Dec 17, 2001 4:16am
by Sharon
1 2
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet